wtorek, 31 lipca 2012

Treść - tego szukają wyszukiwarki

Sprzedajesz (we własnym sklepie internetowym) lub przedsprzedajesz (programy partnerskie) produkt i chcesz aby klienci go kupili, ale zwykle nie robisz nic by tak było. Umieszczasz dla świętego spokoju krótką notkę o produkcie tak jak w folderze reklamowym lub kopiujesz ją żywcem ze strony producenta, myślisz że klienci będą walić drzwiami i oknami żeby kupić coś na twojej stronie. Czy sam byś kupił ?
Oglądałem różne podobne strony i od razu przychodziła mi chęć wrócenia do wyszukiwarki google.
Jeśli wiesz komu sprzedajesz to wiesz do kogo piszesz. Jeśli wiesz do kogo piszesz to wczuj się w tę osobę, czego on/ona szuka. Jakie informacje i w jakiej ilości są mu/jej niezbędne aby przekonać się do produktu, gdzie spodziewałbyś się je znaleźć na stronie gdybyś chciał dokonać zakupu.
To jest ważne dla Ciebie jeśli prowadzisz sklep lub uczestniczysz w programie partnerskim. Wymagania są oczywiście mniejsze w przypadku partnerów niż właścicieli sklepów, ale warto wykazać nieco inwencji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fotografia cyfrowa Headline Animator